new_banner

Guangzhou Orio hà ottenutu una patente di mudellu di utilità naziunale ripetutamente

Felicitazioni calde à Guangzhou Orio Technology Co., Ltd. per a patente di mudellu di utilità di "An Aluminum Gravity Roller Shelf" per avè l'autorizazione di l'Uffiziu di a Proprietà Intellettuale di u Statu è ottene u certificatu di patente.

Dapoi u stabilimentu di Orio, a cumpagnia hà aumentatu in permanenza u so investimentu in a ricerca scientifica è a tecnulugia, hà attivamente realizatu l'innuvazione tecnologica, è hà dumandatu è ottenutu più di 40 brevetti autorizati da l'Uffiziu Statale di Pruprietà Intellettuale.L'invenzione di a cumpagnia di "un scaffale à rulli di gravità in lega d'aluminiu"" rack di scaffale à rulli di gravità" "vitrina di sigarette" "Armadiu d'aluminiu" implica principalmente u campu di vendita, è pò esse aduprata in vitrine di bevande, scaffali di supermercati, è vending machines etc. display, equipaggiu di sistema di vendita.

L'acquistu di sta patente di mudellu di utilità hà rinfurzatu a competitività core di a tecnulugia di a cumpagnia è hà furnitu un forte sustegnu scientificu è tecnologicu per u sviluppu futuru di a cumpagnia.A nostra cumpagnia hà da cuntinuà à invistisce in ricerca è sviluppu, aiutà l'industria di vendita di China, è strive per l'affari di vendita di China!

À u locu di l'esposizione, l'area di mostra di Guangzhou Orio era affollata di persone, è era assai vivace.U staffu di Orio hà introduttu e specificazioni è i scenarii d'applicazione di Gravity Roller Shelf à l'espositori.Cù a so forza tecnica eccellente, u persunale prufessiunale è rispunsevule, è una qualità eccellente di u produttu, Guangzhou Orio hè statu assai ricunnisciutu da l'espositori.

Guangzhou Orio, i servizii di pruduzzioni è vendita copre Taiwan, Cina, Asia, Europa è i Stati Uniti.Attualmente, i prudutti di ricerca è sviluppu indipendenti di a cumpagnia includenu Gravity Roller Shelf, pushers automatici di sigarette, sistema di pusher di scaffali è altri profili di supermercati è servizii privati ​​persunalizati per risponde à i bisogni di u produttu di a maiò parte di i clienti.À u locu di l'esposizione, espositori stranieri sò ancu venuti quì, è ricunnoscenu è affirmanu cumplettamente l'innovazione avanzata è a qualità di u produttu di Orio.

Guangzhou Orio hà guadagnatu assai à l'Esposizione Internaziunale di Retail Unattended di Shanghai 2018, ùn solu hà guadagnatu u ricunniscenza di a nostra cumpagnia da a maiò parte di l'espositori, ma hà ancu sentitu profondamente a capacità innovativa di a vendita intelligente di China in questa mostra.A qualità è u serviziu sò u scopu di a nostra cumpagnia da u principiu à a fine.In u futuru, a nostra sucietà hà da cuntinuà à fucalizza nantu à novi equipaghji di vendita cum'è a scaffale di rulli di gravità, è hè impegnata à diventà un fabricatore di l'equipaggiu cù a megliu qualità di produttu è u serviziu più cumpletu in Cina è ancu in u mondu, aiutendu l'industria di vendita intelligente di China. è ghjunghje à una nova altezza per l'industria di vendita intelligente di China.Fate a vostra parte.


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022