new_banner

Perchè più è più supermercati è magazzini di cunvenzione chì utilizanu un scaffale à rulli di gravità?

Oghje, i congelatori o i scaffali in certi grandi centri commerciali usanu tutti i ripiani di gravità, allora chì hè u mutivu per chì i cummercianti l'utilizanu?

Parlemu di a particularità è di i vantaghji di u roller di gravità.

Riguardu à u materiale: U scaffale di rulli di gravità adopta un quadru di strati di puleggia d'aluminiu-plastica.U disignu umanizatu pò riduce u travagliu manuale.A dimensione di u modu di slide pò esse aghjustatu secondu a pusizione di piazzamentu, chì hè cunvenutu per u piazzamentu in diverse pusizioni, disassemblamentu flexible, accessu faciule, compactu è ligeru.

Perchè sempre più supermercati è negozi di cunvenzione chì utilizanu scaffale à rulli di gravità (1)
Perchè di più in più supermercati è negozi di cunvenzione chì utilizanu scaffale à rulli di gravità (2)

Classificazione chjara: infurmazione chjara: i clienti spessu piglianu è ponu falà e merchenzie quand'elli compranu, è certi cunsumatori ùn rimettenu micca e merchenzie in i so posti originali, chì porta à l'imaginazione di cunfonde l'infurmazioni di u produttu.L'usu di u scaffale à rulli di gravità cù divisori di filu acrilicu o di ferru pò distingue diversi tipi è marche di prudutti, in modu chì i cunsumatori ponu avè una cunniscenza più chjara di l'infurmazioni di u produttu quandu compranu prudutti.

Vantaggi di u produttu: migliurà a visualizazione di u produttu per aumentà a vendita, riduce u tempu di arrangiamentu manuale di scaffali, riduce u tempu d'apertura di a porta di u frigorifero, risparmià i costi di u travagliu è i costi di l'electricità, e strisce divisore ponu aghjustà a distanza à vuluntà per risponde à i bisogni di diversi prudutti, è riduce a perdita di merchenzie durante a vendita.

Perchè sempre più supermercati è negozi di cunvenzione chì utilizanu scaffale à rulli di gravità (3)

Esperienza di shopping cunfortu: A visualizazione pulita è cumpleta pò attirà l'attenzione di i cunsumatori è stimulà u desideriu di i clienti di cumprà.L'assistente di visualizazione avanzata di u roller di gravità face chì i cunsumatori si sentenu novi è interessanti.

Guangzhou Orio Technology Co., Ltd. cuncentra nantu à a ricerca è u sviluppu è l'innuvazione di i prudutti di u sistema di scaffale à rulli di gravità, è s'impegna à furnisce soluzioni scientifiche è efficaci di cuntrollu di i costi per i novi magazzini di vendita in Cina, è creanu l'ultimu effettu di marketing visuale di visualizazione.

Perchè di più in più supermercati è negozi di cunvenzione chì utilizanu scaffale à rulli di gravità (4)

Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022